I ain't crushing down, I ain't gonna drown.

aamen what up med att jag skulle plugga idag då?
det hände liksom inte. inte nånting har jag gjort idag. herregud. jag tror jag gått in i väggen. typ. eller ja. men faktiskt. med tanke på hur duktig jag varit idag, så förtjänar jag faktiskt en dag ledigt från allt pluggande. sitter och surrar med kicki nu på fb. hon är väl för gó hon då! haha. ja. 

men i alla fall. det här har varit en riktigt slapp dag (bortsett från coopertestet). men ni förstår. kom hem, så va mitt lilla hjärta här. blir så glad av henne varenda gång ♥ la mig i soffan och dog efter de åkt i alla fall. så jävla skönt. sov i typ, 2½ timme kanske? w to the onderful liksom. aa, ni förstår mig. sen dess har det inte alls hänt mycket. hojjade upp till min andra lilla prinsessa och tog en tur med henne. lära komma ut och bort hemifrån datorn för att slippa ångesten att jag inte pluggat. blev ju i alla fall grey's anatomy och off the map efter det. mysigt! vägrar ju kolla på bb i veckorna nu när rodney är ute. finner inget intresse i det längre. bara på söndagar dock. 

just nu visas scrubs på teven som jag slänger ett öga på lite då och då. ska väl alldeles strax krypa ner i sängen för lite skönhetssömn. ska ju upp till skolan imorgon fastän man inte har en enda lektion för att sy klart balklänningen. så alltså måste jag plocka med mig; skor, bh och tutt-tejp. åh herregud. hur ska jag komma ihåg allting? kommer ju aldrig gå. eller så kan jag ju packa ner allting redan nu så det är gjort? eller kanske inte. näe. det händer liksom inte i min värld. äh, men vafan. nu orkar jag inte ens skriva mer än såhär. har ju blivit en del inlägg idag? aja. peace! 



snart är det även min tur. WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIHO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0