Hiss? eller Diss?

precis hemkommen efter att varit på bio med min vän hanna olander.
var och kikade på pirates of the caribbean 4 - on stranger tides. en mycket sevärd film måste jag då säga. dock saknade jag vissa personer, men sen kom jag fram till att den har en helt annan handling än de andra tre filmerna. men alltså. jag tycker personligen att det är johnny depp som gör själva filmerna, utan honom skulle det här aldrig blivit en succé så att säga. måste också säga; för att tycka om den här filmen måste man nästan älska de föregående 3 filmerna. 

filmen är i alla fall lätt värd att se på. och jag kan nästan lova er att den blir bättre och bättre ju fler gånger man ser den. det här får räcka för idag tycker jag minsann. nu ska jag krypa ner i sängen och sova mig lite grann. hörs imorgon. peace! 



(bilden är tagen från google)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0