Here I come.

jaha, då var alltså min allra sista skoldag avklarad.
herregud va skönt det känns i kroppen nu. och då kan man ju undra. vad kommer hända härnäst? jo, på onsdag drar jag igång festligheterna på heartbreak hotell med några fina brudar, på torsdag kör jag och michelle på en liten personalfest, och självklart alla andra inblandade också. på fredag drar jag, michelle och hanna till borlänge för att fixa flaket, och på lördag blir det förhoppningsvis grillfest hemma hos linn. det är alltså denna vecka det gäller. 

sen har vi ju då alltså heeeeeeeela långa studentvckan framför oss nästa vecka. och på fredag ska man alltså lämna skolan. för gott. det känns lite läskigt måste jag säga. känner mig inte tillräckligt stor för att gå ut skolan och sen aldrig mer komma tillbaka. det känns hemskt när man tänker på det nu. men nästa vecka kommer det vara så fantastiskt så det kommer ju inte ens gå att beskriva. herregud! ja. mer än såhä klarar jag inte av att skriva just nu. blir alldeles för exalterad. peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0