Have to stay up instead.

skulle någon vänlig själ kunna hjälpa mig med klädsel imorn? tänkte fråga de som vet hur min garderob ser ut, för ja. verkar ju dumt om andra ska säga vad de tycker. så, ni alla gulliga själar som vet vad som finns i min garderob, kom gärna med förslag!? skulle hjälpa kan jag säga. jag vet i alla fall att jag ska ha dessa skor på mig i alla fall ↓ men resten då? 

för övrigt kom jag precis hem från en tripp till valbo. var först ut till mackmyra och träffade sara en snabbis och fick mina apu-papper påskrivna, därefter blev det köpis med mamma. gick omkring som en galning där inne och leta efter en grön tröja/linne till vattenkriget. lyckades hitta en långärmad med knappar på inne på H&M, dock ska det göras om till ett linne istället. känns mycket bättre det! 

nu snart kommer det säkert börja åska här hemma. helt plötsligt dök det liksom upp riktigt svarta moln, så det blir väl förmodligen oväder på hög nivå kan jag tänka mig. men det är mysigt det med. så då kan ju jag pyssla med lite plagg här hemma och se hur det blir. prova lite olika outfits till imorgon. aa det får bli så. peace! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0