godkväll då allesammans! hade egentligen p...

godkväll då allesammans! hade egentligen planerat att sätta mig vid datorn idag och skriva, men jag orkar verkligen inte. ska ta och krypa ner i sängen snart och sova. är helt slut som människa nu. har varit trött exakt hela dagen, så det är ingen idé att kämpa emot längre. hade ju tänkt att jag skulle skriva klart ekonomin idag också, men det känns inte värt det när jag är såhär trött. kommer bara bli fel då, och sen får jag göra om allting i alla fall. var och köpte tutt-tejp idag efter skolan som jag måste ha till balklänningen. det sved bra nog i fickan det måste jag säga. och ändå kostade det bara 99:-, men det är ändå mycket för en fattig student. men jag måste ju ha det, så det är väl egentligen bara till att leva med det. näe, det här får räcka för idag. nu ska jag ta och krypa ner i sängen med Staffan och mysa lite grann innan jag tvärslocknar helt och hållet. skriver mer imorgon istället. peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0