god kväll mina vänner! nu är jag påväg hem...

img_5227 (MMS)

god kväll mina vänner! nu är jag påväg hem mot min säng efter en under kväll. va ju först till skutan och hade det jättetrevligt med massor av fint folk. drack lite öl och hade det allmänt trevligt. drog in till stan med jenny runt halv1 tror jag? gick till vårt kära saints och tog en drink i väntan på bussen. efter lite trevligt sällskap och lite prat om gamla minnen, är jag nu påväg hem. känns ju bra underbart. länge sen jag somnade hemma efter en kväll ute. men nu så. ska jag mysa med staffan inatt eftersom jag inte träffa tillräckligt bra folk ute, så staffan får duga inatt. annars då. hade i alla fall astrevligt med jenny. bara vi två. perfekt berusade av den fina alkoholen. hade gärna sovit med michelle och daniel inatt men det får vi ta en annan gång, då jag verkligen ville krypa ner i min egen säng. men det kommer de med! näe, nu fick jag sällskap på bussen. peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0