Gått så lång tid, så länge sen.

varför ska pengar ALLTID vara ett sånt stort jävla problem i detta samhälle?!
jag håller på och blir tokig nu ju. fanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanFAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN! aa, ni förstår min frustration?! hatar det här. 

i alla fall. onsdag idag. första riktiga skoldagen på länge nu, tror jag i alla fall? jomen så måste det ju vara. kultur&stilhistoria, idrott, religion. aa fint det. fick dock ett litet migränanfall efter idrotten, så kunde inte vara kvar längre en typ 20 minuter på religionen. men åh andra sidan hade jag ju inget att göra heller. och nu känner jag mig febrig. vad i helvete?! nu när min köttnacke börjar försvinna blir jag sjuk. fatta man ju. har nästan hellre ett sår än blir sjuk nu. men åh andra sidan så är jag ju typ klar i skolan, så whaaad up! kanske bäst att bli sjuk nu om man nu måste bli det, istället för under studentveckan. aa, kanske. 

men hur som haver. ska alldeles strax kila upp till sessan, blir bara en snabbis känner jag. mår ju som en kasse krossade älgknän just nu, så det är ju lika bra att chilla medan man kan. ska även ta tag i det sista med ekonomin idag också. bör ju skicka in den senast imorgon om det ska hinna komma fram till den 25e. aanäe. det här får räcka för stunden. kanske, kanske skriver mer sen. man vet ju inte riktigt. peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0