efter sammanlagt ca 2,5 mil idag tycker ja...

img_4651 (MMS)

efter sammanlagt ca 2,5 mil idag tycker jag att jag förtjänar att ligga ute och jäsa i solen. jajjemen! måste ju hinna bli lite brun åtminstone till studenten, annars är det ju Inge roligt. har hunnit med mycket idag på ganska så kort tid. cyklade in till stan till halv 10 och fixade naglarna. nu är de precis så som jag vill ha de, görcoola! efter blev det hem och luncha de små liven och göra iordning allting där uppe. och nu ligger jag här. helt utslagen med sololja. och så börja det blåsa lite nu. kanske hur skönt som helst det! vet inte exakt hur många grader det är här nu på altan men närmare 40 kan jag nog tänka mig. i alla fall. ska ut till valbo vid 5tiden och få mina apu-papper påskrivna. vettefan vad som händer sen, men det visar sig alltid. peace!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Om du bara visste hur mkt saliv jag har haft på ögat! hahaha helt sjukt, alldeles geggig ;) pussss

2011-05-31 @ 18:06:50
URL: http://nattstad.se/alabi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0