Du var gammal, jag var äldre.

såja, då var alltså talet till på tisdag klart.
kanske aningen ångest över det hela, men hey, man lever ju bara en gång. haha åh. vilket cp jag är. men nog om det nu. sitter och kikar på bingolotto och självklart spelar jag ju också. det är ju inget program man bara sitter och kikar på för att det är bra. hoppas man vinner nånting idag då i alla fall? fast chansen är väl bra liten. känner ju helst för att vinna typ pengar, en bil, en teve eller en systemkamera. får väl se vad det blir. antagligen ingenting. 

näe. nu ska jag koncentrera mig på bingon. skriver förhoppningsvis inget mer ikväll, och då antar jag ju att vi hörs imorgon. ja, klart vi gör. peace!



flätan som linn gjorde på mig i fredags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0