Don't get to excited 'cause that's all you get from me.

godkväll allesammans!
sömdag idag. vilket borde innebära söndagsångest, men det så är det faktiskt inte. jag är faktiskt glad över att det är måndag imorgon. träna lite grann med michelle sådär på morgonkvisten, sen gå upp och sy på klänningen, och förhoppningsvis komma någon vart med den. eller ja, se så att den blir bra. det vet man ju aldrig. annars blir det minsann ingen bal för min del. menmen. 

idag har det inte hänt mycket. var lite seg när jag vaknade efter gårdagens bravader, men det är ju helt förståeligt. åkte över till hillesjöstrand på em med mamma. hälsade på min lilla sköning. haha. hon är väl alldeles för gó den där skitungen. åkte hem, käka lite, tog mig upp till sessan och gjorde iordning, sen hem och spela bingolotto. fick ju hem tre lotter för de kommande tre (inkl. idag) söndagarna. vann ju ingenting, men det fatta man ju. 

sitter och kikar på bb just nu med en kopp te. jättemysigt! plus att min lampa slutat fungera i mitt rum, så det är just nu mysbelysning på hög nivå. typ. blev också precis med spotify premium. känns underbart! så kan jag lyssna på mina favoriter genom telefonen istället för att lägga in en massa musik hela tiden. sweet. blir chill nu resten av kvällen, sen blir det sängen i tid. tänkte cykla till skolan imorgon igen, ta det som en liten uppvärmning innan träning. fint det. aajust det! jag glömde nästan. kommer ju ha ett tillfälligt jobb i sommar för att få ihop pengarna till rhodos-resan, men efter det har jag förhoppningsvis ett annat jobb klart. från augusti - december i alla fall. känns ju pretty awesome det med faktiskt. näe. nu ska jag kila. peace! 



   
mysungen min! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0