Det du är räddast för fast ingen vet det.

ja. måndag alltså. vilken oerhört onödig dag!
åkte in till skolan till 2 nån gång. och det jag gjorde på min enda lektion var att göra en fåll på balklänning igen då jag var tvungen att klippa av fodret en bit eftersom det var för långt. och sen då? prata, prata, prata, prata och efter det pratade jag lite mer, och sist men inte minst pratade jag igen. herregud vilken onödig dag! hade lika gärna kunnat legat ute i solen hela dagen istället. men nejnej. 

i alla fall så hänger nu balklänning på tork. provade att tvätta den hemma, då mor min kom fram till att det fanns ju ett särskilt program på tvättmaskinen för just siden. och då tänkte ju jag att den kan ju ändå inte bli mer förstörd än vad den redan är, så vi får väl se vad resultatet blir när den torkat. hänger ute nu i vårat uterum, så vi får väl se. kommer ju ändå inte gå i den imorgon på visningen. nej. jag kommer endast gå i min one-piece och studentklänning. båda är i sverige-tema. fint det. näe. nu ska jag dra med mig mamsen till affären och köpa lite choklad och nå annat godis. är så fruktansvärt sugen på socker?! jösses amalia ...



mums ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0