Decennier tillbaks, men jag minns det såväl.

 
såja, då var man alltså klar med ekonomin.
känner mig så stolt över mig själv. dock stämmer ju inte alla siffror eftersom vi fick leka lite hjältar då vi inte skrivit in ett skit i kostnadsbladet, men vi har ju inte tagit för lite i alla fall, utan snarare för mycket. men sånt är livet.

nu blir det chill i soffan ett tag innan jag kryper ner i sängen för lite sömn. off the map går på teven som jag slänger ett öga på lite då och då. och jag är så fruktansvärt irriterad just nu. på vissa. fan. när det gäller en del personer är jag så fruktansvärt lättretligt, och det är fan inte bra. men ni kanske förstår hur jag menar. hoppas jag. typ. aja. skitsamma. vi hörs imorgon. peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0