dåså! då bar alltså skor och megafon inhan...

img_5509 (MMS)

dåså! då bar alltså skor och megafon inhandlat till studenten. sweet! och riktiga fynd bar det också. 50% rabatt på skorna, så de blev mina för ynka 175 riksdaler och megafonen kostade mig ENDAST 49 riksdaler. fynd lyckas alltid göra mig på så bra humör! har jag ett par skor att ha på mig när festen tar fart, vilket är redan nästa vecka. jaa. har förutom att shoppa, hunnit tagit en tur med sessan på morgonkvisten, gjort iordning allt där uppe och också hunnit chilla däremellan. man kan bara man vill. just nu är det soffhäng på hög nivå. och så kommer även resten av kvällen fortsätta. är sugen på nånting, men jag vet inte riktigt vad. hmm? jaja. det här var allt från mig idag. hörs imorn bitches. peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0