Även om det är över nu.

oh my fucking God ..! hur man mår idag.
hade hur kul som helst igår. det finns både fördelar och nackdelar med att känna personalen måste jag säga. fördelen är väl att man inte behövde betala alltför mycket, nackdelen är väl att man utnyttjar det och dricker alldeles för mycket. jag skyller allt på nabbe. haha näedå. tror det blev sammanslagt ca 8 shots, lite för mycket vin och kanske aningen för mycket champange. alkoholen sitter fortfarande i känner jag. tur att jag inte blev odräglig i alla fall enligt mamma, som fick stå ut med mig inatt när hon hämtade mig. jag var uppe vid stjärnorna helt enkelt. precis som det ska vara. jag menar. hur ofta går man på bal egentligen? 

tur att man ska börja med antibiotika nu så man kan ta det lite lugnt nu några dagar framöver. tror jag förtärde tillräckligt med alkohol igår för att kunna klara mig ett tag. haha. 

sitter i alla fall och lyssnar på lite musik nu. försöker bli lite människa igen. ska duscha har jag planerat. men inte riktigt än. väntar en stund med det. till jag varit hos sessan och gjort iordning allting. sen blir det lugnt ikväll. sitta och mysa i mjukisar hela kvällen. w to the onderful. aanäe. jag ska kila nu. ut och sätta mig och bli lite pigg. jag är i alla fall förvånadsvärt pigg. men det är väl så. dricker man tillräckligt mycket blir man ju inte bakfull heller. awesome. näe. kila ska jag göra. kanske skriver mer ikväll. peace! 



jenny michelle och jag utanför hemmet vid kalle-peters skitcoola bil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0