Allting har förändrats, men du finns kvar.

blev nykter för nån timme sen. whaaad up med det lix?
helt sjukt. och nu är jag bakfull. så sjukt bakfull. varför ska det komma nu för? ganska onödigt om jag ska säga vad jag tycker om saken. skulle ju helst vilja gå och sova typ nu, men nejdå. jag ska vara vaken. måste ju heja fram eric saade eftersom det är final. haha. aa, vilket skämt. 

idag skulle det varit bra med en sån där söndagspojkvän känner jag. men nejdå. staffan får vara min söndagspojkvän så länge. vet ju att han aldrig sviker. inte ens efter inatt när jag tydligen höll på att kasta omkring honom i luften. aaaaw ♥ han är väl för söt han. 

nej. men man kanske skulle ta och piggna på sig lite. typ hoppa in i duschen och bli lite fräsch. fast vet inte om jag orkar. näe. varför ska jag göra det? kan jag ju egentligen lika gärna göra imorgon. aa, får bli så. aja. finns inget mer att skriva. peace! 



någon som kan tänka sig att betala kemtvätten på min klänning? tack på förhand. mvh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0