Allt var svävande men nu så ser jag klart.

aajo tja!
det är en sån tråkig dag idag så det är ju helt sjukt. grått och trist, och jag ska alldeles snart hugga in på ekonomin och förhoppningsvis bli klar med den. suck* men jag måste ju. tänkte också försöka hinna åtminstone börja på mitt svenska tal. dock vet jag inte alls hur fan man skriver ett tal? någon vänlig själ som kan hjälpa mig? 

i alla fall. igår hade jag ju faktiskt lite ångest över hur fredagen slutade, men nu kan jag inte göra annat än att skratta åt det. haha. jag var ju gó och glad i alla fall, och det är ju nästan huvudsaken.
kom nästan precis hem från sessan. lunchade och gjorde iordning allting till både mig och angelica. snäll sådär jag. och nu ska jag alltså plugga. det ordet borde inte ens få finnas över huvudtaget tycker jag. ett riktigt onödigt ord. p-l-u-g-g-a... herre min skapare. aja. det är väl bara till att hugga in då. ska ju spela bingolotto ikväll, så om jag ska vara klar innan dess så är det nog dags att jag börjar. peace!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0