I took the escalator.

den här dagen har varit en utav av de bästa dagarna för mig på väldigt länge nu. så jävla skönt att känna sig såhär glad igen. vi har suttit och pratat minnen hela dagen verkligen. så jävla underbart. och inte tala om att vi skrattat. jag älskar den här dagen. den har flutit på så jäkla bra hela tiden. ja, jag är nöjd. eftersom det inte går att ladda upp bilder här på äckelblogg.se så får jag kanske göra det senare. tänkte lägga upp en bild på en av alla minnen vi pratat om idag. men ni får nöja er ändå.

började i alla fall skolan idag efter vårat riktiga schema. och fyfabian va lång den här dagen har känts. herregud! började halv nio med klänningskursen. jag är både exalterad och väldigt ångestfylld över den kursen. får väl se hur allt slutar sen i vår. förhoppningsvis slutar den bra eftersom man lagt ut pengar på tyger för 2500:- och blir jag inte nöjd eller om något går snett, vill jag gärna ha pengarna tillbaka.

jag är fan för trött för att skriva mer här idag. ursäkta för det. kan ta igen det imorgon kanske, om jag har mer ork då. ska fixa till ppp för engelskan, sen ska jag sova. fick ju typ inge sömn inatt, fråga mig inte varför?! hmm, läskigt. aja. vi hörs imorgon allesammans.

SMELL YOU LATER BABES! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0