Turn me on when you feel low.

nu har jag precis kommit hem efter en springtur, så jävla skön-t! blev en trea igår och en sexa idag. känns riktigt bra att jag tagit tag i det där igen nu, så jäkla pepp till jag kan börja gymma! och som tur är har jag lite pepp bakom mig också, som får mig att träna. för jag menar, jag kan ju inte vara sämre, det går inte! :}

sprang förbi solariet påvägen hem, så fick mig sex varma minuter i femman också (min hud klarar inte av att sola längre i femman för då ser jag ut som en tomat efter, bokstavligen talat!) så jag håller mig på sex min åt gången, får bara se till att sola oftare så kommer färgen sen också.

nu blir det en snabb dusch innan mamma och david kommer och hämtar mig. det blir käk på tennstopet idag. wohooo! undrar jag vad man ska välja från menyn eftersom allt är så jäkla gott där! blir väl ut till mamma och pappa en sväng efter det. måste ju upp till donna, även fast jag har ångest över det hela så kan jag ju inte bara strunta i det.

ikväll blir det väl till att åka över till olander & malms fritidsgård, får se vad som händer. nå alkohol kommer jag då inte förtära, då jag känner att nu när jag väl kommit igång lite grann med träningen så vill jag gärna fortsätta med det och verkligen fokusera på att komma i form igen. så ja, men kan tänka mig att det blir till att lira lite tvspel och bara umgås. för tro det eller ej, så är det det vi är grym på! aanäe, duschen ropar efter mig nu. 😘


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0