It's like I hate it.

goddagen då allesammans!
återigen sitter jag späckad framför datorn och pluggar. härliga tider det här känner jag. har inte alls mycket kvar att skriva på religionen, men ändå är det så jävla svårt att veta om jag verkligen har gjort rätt eller inte. skriver egentligen bara ner det jag känner för. eller ja, olle gav mig typ 5 punkter som jag skulle ta upp, och det har jag nu gjort. så därför borde det ju räknas som klar, right? eller ja, snart i alla fall. lite finlir kvar bara. ska lägga till lite grann innan. sen ska jag dyka in på vår ekonomiredovisning för vårt företag som vi hade. roligt. men man måste ju. 

känner mig inte lika stressad idag i alla fall. även fast jag inte hann bli klar med så mycket igår, men jag har ju i alla fall börjat med lite grejer, och det är ju nästan det som är huvudsaken. då är det ju lättare att fortsätta kan man ju tycka. hela den här veckan kommer jag sitta med näsan i mina böcker och försöka hinna bli klar med så mycket som möjligt. kan ju till och med bli så att jag blir hemma på sista april också eftersom alla har dragit sig ur våra planer verkar det som. då kan jag lika gärna sitta hemma och plugga och göra någon nytta. tråkigt, men finns ändå inte så mycket man kan göra åt saken. gäller ju att vara nykter och duktig någon gång också. näe. nu ska jag fortsätta en stund till innan jag kilar upp till sessan och tar en tur med henne för att komma bort och koppla bort pluggandet, för att sen kunna komma tillbaka och vara på topp. peace!



sexigt 80tal, eller är det jag som är sjukt sexig? haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0