It's too late to say "I'm sorry".

ja, idag fyller mamsen år så det väntas en bunt med folk här hemma.
och eftersom jag inte klarar av vissa av släkten så åker jag in till stan och tränar istället. haha, näerå. men mamma blir i alla fall gammal idag, och utan att hon själv vill erkänna det, så tror jag nog att hon är en gnutta panikslagen över det hela. menmen. GRATTIS i alla fall! <3 

det är hur underbart väder som helst ute. solen skiner och det blåser lite grann så att snön kan försvinna en gång för alla. sitter och kikar på lite bilder från cypern, och jag är ruskigt avundsjuk på johanna forsell som kommer få åka dit nu den 5e april. dock blir det ju ingen nostalgitripp utan mig och jessica, men ändå! sjukt avis på henne, skulle kunna göra vad som helst för att få komma tillbaka dit. 

apropå brödrostar, så tror jag faktiskt att jag blivit psykiskt störd eller nånting. enda sen i torsdags när jag och J&J såg den där filmen har jag fått skitkonstiga tankar. igår, somnade jag på samhällskunskapen, hade dragit över luvan för ansiktet för att det skulle bli mörkt och för att det inte skulle vara så genomskinligt att jag sov, men i alla fall. jag vaknade till och fick panik över att jag var själv kvar i skolan och det var kolsvart ute. och innan jag kom på att jag bara hade dragit över luvan för ansiktet, ja det tog ju ett tag det. och lika inatt. jag hade tydligen somnat på min arm, så den var helt bortdomnad. vaknade till, trodde att armen jag somnat på låg på sängen bara, sen helt plötsligt kände jag fingrar och grejer i ansiktet. jag fick fan panik. trodde det var någon som skulle strypa mig eller nånting. och helt plötsligt vaknade armen till och jag kände att det var mina fingrar. helt sjukt! shit. fan vad filmer kan ställa till det egentligen.

näe, nu ska jag packa väskan  och göra mig iordning. ska ta kvart i 12bussen in till stan och träna en sväng. får ta det väldigt lugnt idag så inte knät pajjar ännu mer. menmen. nu ska jag kila. kanske skriver mer sen.

so long suckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0