I know all I need to know by the way I got kissed.

sorry, men jag är trött och har tråkigt. ska sova efter det här fan.
men ni får helt enkelt stå ut. skriver lite annat smått och gott senare när jag är på bättre humör fört!
FYRA FRÅGOR OM FÖRHÅLLANDEN.
är du singel? - jajjemen.
tror du på kärlek vid första ögonkastet? - nee, det gör jag inte.
hur många har du varit kär i? - 1, kanske 2. vet inte.
är du kär just nu? - nope.

TIO FRÅGOR OM DIG SJÄLV.
namn? - anna moa wehlin.
när fyller du år? - 28de mars.
några piercingar? - yaa man!
vad har du på dig just nu? - baggyjeans, tischa, tjocktröja.
vilken årstid är bäst? - vår/sommar.
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - att man får sova ut ordentligt och sen vakna och se att det är sol utomhus!
vad tycker du mest om hos dig själv? - allting såklart, DAAAAAH!
vad är du bra på? - mycket.
vem älskar du mest på denna jord? - david wehlin.
sover du hellre själv än tillsammans med någon? - det är väl egentligen inte fel att sova själv, men att ha någon att skeda med är inte helt fel det heller.
SEX FRÅGOR OM DINA VÄNNER.
vem vet allt om dig? - oj, huong joline johanna och hanna kanske.
vem är den roligaste av dina vänner? - jadu, svårt att säga.
vem är snyggast om dina vänner? - alla är så jäääääla läckra!
vem är mest partyprisse? - måste nog va maggan eller linn det.
vem är den du helst har filmkväll med? - ja, varför inte alla?
vem av dina vänner är mest "evil"? - vad menas?

TIO FRÅGOR OM DIN FAMILJ.
vem står dig närmast? - broder tuck.
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - njae, bättre med farsgubben ändå.
vem är farligast i din familj? - jag!
vem ser roligast ut i din familj? - ser roligast ut?
vem är coolast? - men självklart är det ju jag?
har ni något husdjur? - jajjemen, kissemissen achmed!
vem har du mest gemensamt med? - är nog papi det.
vem står för underhållningen? - den delar vi nog på.
vem sover du oftast med? - katten.
roligaste kvällen med familjen? - jadu? om jag ändå kunde svara på den frågan.

10 FRÅGOR OM IDAG.
vad har du gjort? - tränat, gått i skolan, kikat lite på stan.
vad ska du göra nu? - sooooova.
har du gjort något dåligt idag? - nej, jag är en liten ängel.
vad har du ätit idag? - 2 mackor, kycklingfilé, ris, ananas, godis, fajitas, chilinötter.
har du duschat idag? - jajjemen, I sure have!
är du trött? - men bra nog åh.
vad händer imorgon? - träna, sen hem och gratta moder jord.
går du i skolan? - ofcourse I do.
har du varit i skolan idag? - yaa man!

ANNAT.
hur mår du just nu? - psykiskt eller fysiskt? eller äh, mår bra vilket som!
har du piercat dig? - men jaaa!
är du hungrig nu? - jag har varit hungrig i princip hela dagen.
vad är klockan just nu? - 18.08.
vilka sidor på internet är du inne på just nu? - fb, bdb, hotmail.

TELEFON/MOBIL.
vem ringde dig senast? - mami.
vem ringde du senast? - mami.
vem skickade senast ett sms till dig? - bg.
vem skickade du senast ett sms till? - bg.

FAMILJ.
hur länge sen var det du träffa din mamma? - för några sekunder sen.
hur länge sen var det du träffa din pappa? - ja, typ 10 minuter sen.

ÖVRIGT.
gillar du punk? - jamen lätt!
har du sminkat dig idag? - nix.
MUSIK.
lyssnar du på musik just nu? - näe, det är tyst och skönt just nu.
vilket är ditt favoritband/artist? - three days grace.
vad gillar du för musik? - rock.

KLÄDER.
har du fler än fyra linnen? - japp.
har du fler än tre jeans? - daim.
har du fler än fem tröjor? - mars.

SMINK OCH HÅR.
använder du mascara? - om jag ska festa så.
använder du wax? - nej förfan!
använder du ögonskugga? - om jag ska festa ..
använder du kajal? - fortfarande om jag ska festa.
använder du hårspray? - endast när jag behöver det.
använder du volymspray? - nejnejnej.
använder du mousse? - icke sa nicke.
använder du deodorant? - det gör jag däremot.
använder du skinspray? - nejje!
använder du parfym? - jajjemen.
använder du läppglans/läppstift? - men förfan, nej!
använder du brunkräm? - jamen lätt, smetar in ansiktet varje dag så ansiktet ser extra flottigt ut!
använder du rouge? - njae, inte rouge.
uppsatt eller hängande? - uppsatt.
plattar/lockar du håret varje dag? - nix.
målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? - lite överdrivet kanske?

KÄRLEK.
är du kär just nu? - nej.
har du kysst någon idag? - no, I havn't.
har du ett förhållande? - nix.
är du romantisk? - det är nog det sista jag är.
har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - nej, ser ingen mening till att göra det.
vad hette din första "riktiga" pojkvän/flickvän? - mattias.
hur länge höll det? - mer än 2 år.
vill du vara singel eller ha ett förhållande? - beror på det där. lite både och måste jag ändå säga.
har du varit tillsammans med två stycken samtidigt? - men nejje!
vem sov du senast bredvid? - johanna och joline ;)
har du varit tillsammans med någon som du sen blivit KK med? - icke sa nicke.
hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - men hur fan ska jag veta det?
har du någon gång velat haft ditt syskons flickvän/pojkvän? - näe, inte direkt.
skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - över min döda kropp!
vad gillar du för stil på tjejen/killen? - lite egen, men inte alltför mycket egen. lagomt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0