This is me now.

ja, gårdagen var bra. den var faktiskt riktigt bra. hade så trevligt som det kunde bli.
tog en impulsiv tur till sandviken för att kolla läget, och när jag och jenny åkte hem blev det en ofrivillig roadtrip nästan hagsta krog. haha, glömde visst avfarten? men det var ju trevligt. lite vin och öl är aldrig fel det inte. 

måste ta och tagga till snart, kanske ta nånting att äta till och med? ska in till stan och träffa michelle vid 4. jajjemen, idag börjar träningen igen på allvar. AWESOME! och som jag har längtat. kommer antagligen vara ganska död imorgon i kroppen, men det får jag helt enkelt leva med. 

funderar på att gå ut och sätta mig i solen en stund innan man far iväg, kan ju faktiskt vara ganska skönt det med. ta med mig sista boken ut så den blir färdigläst också. men jag vet inte om jag orkar resa mig från fåtöljen, sitter ju alldeles för skönt just nu. ja, jag vet. ni behöver inte säga nånting, jag är lat. näe, nog om det. nu ska jag minsann ta mig ut i solen.

so long suckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0